fjortisbråk!

blev ingen grillning för min eller tjejernas del , jag stannade hemma och surad och dom drog ut och käkade ist , så ska vi ta grillningen en annan dag :) just nu sitter jag och kollar på sinefield eller hur det stavas.

sitter och skrattar lite här för mej själv , var in på paows blogg (en blogg jag följer) och ser att små tjejerna sitter och skriver skit om varanndra på sina bloggar , varför tar dom inte de irl ?

och sånt här är skrattretande , när man småbråkar över något litet som nått klädesplagg så blir det storbråk och man smutskastar och skriver elaka saker om varanndra på bloggen.

och den här tjejen är ju värst ! bara för att man småbråkar lite så måste man förnedra sin kompis och lägga ut den fulaste bilden man har på den personen , är det inte lite patetiskt tjejen ? innerst inne vet man att man blir kompisar igen efter en stund , så varför göra det värre och lägga ut bilder och skriva dumma saker om varanndra ? 

 
sånt här kan man verkligen kalla fjortisbråk på lågstadienivå !

2 kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! Ett litet kort beök hos dig så får vi se vad det blir av det. Ha en fortsatt bra dag.

2009-04-07 @ 00:19:53
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: merry

fin blogg :D

2011-07-27 @ 20:13:37
URL: http://merrynemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0