fräsh!

har nyss dushat efter att jag och nadja körde ett litet boxningspass. sen när min bror kom hem blev det oxå lite spagetti krig xD haha nadja filmade så ska lägga in videon alledes strax. nu tänkte jag bara varva ner och kurera mej lite , så jag kan bli frisk nångång.

upptäckte nyss att jag har jätte ont i axeln , så började jag tänka efter vad jag har gjort så kom jag på att jag rammlade ju på josses sko i lördags och dunkade in axeln i en vägg kant :/ , konstigt att jag inte haft nå ont fören nu :S?



PUSS!
2 kommentarer
Postat av: J

Det komme rinte änns jag ihåg att du gjorde :O:O hahahaha <3

2009-04-22 @ 16:12:20
Postat av: adina

svar till J: haha det var ju där i hallen när jag började asgarva :P <3

2009-04-22 @ 16:15:58
URL: http://adiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0