gammla minnen på bdb

sitter och kollar igen min bdb ändå från början , blir glad och ledsen på samma gång. glad för att jag kommer i håg dom roliga dagarna som om det vore igår , och ledsen för att de gänget vi va har totalt splittras... och när jag rullar ner och kollar på komentarerna blir jag änu mer ledsen. på en bild på mej och josse har hon skrivit otroligt mycket söta saker till mej , och blir så glad när jag ser det , men sen kommer jag på att vi inte  pratar med varanndra och att det inte kan ha funnits så mycket sanning i den texten. Är det nån kompis som jag verkligen saknar är det josse , min galna lilla josse. som tyvärr inte vill a kontakt med mej mer. andledningen tänker jag inte ta upp här. Men jag har inte gett upp hoppet än , älskar hon mej så mycket som hon sagt/skrivt så förlåter hon mej nångång.

tillbaka till dom glad minnena :)

bilder på carro och mej från turkiet , dom blir jag alltid så glad över att se ! och förhoppningsvis åker carro och jag utolands iår igen :)


Anonns
Gun söker man i 11 - 13 års åldern.
Gun är 64 år och söker en rik man som gillar lite äldre kvinnor .Helst ingen karl över 13 år . Hon söker en man som hon kan spendera sitt liv med ( vilken är typ , 5 år ) . Hon har HIV och vill gärna dela med sej med den. OCH DET ÄR NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!
 
haha och den här texten är om jessica , kollar man igenom min bdb så finns det nog en sån här om varennda kompis till mej xD





komentarer som jag fick efter att jag fick reda på att jag kom in på skolan här i falun :')

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0