home again

nu är jag hemma igen :) och som altid var det super tråkigt på fritids xD men ända kul och träffa alla tjejerna :) vi kollade på film ,halva superhero och halva stepbrothers. och jag och carro sprang ju runt och flammsa lite som vanligt.

imorgon ska jag va med tjejerna igen , och så kommer även min "gammla" kompis emilia och va med oss :D ska blir jätte kul eftersom jag inte träffat henne på åroch dar. Hon har nämligen fått en liten bebis för ett tagsen så det han inte riktigt funnits tid till att umgås med henne , sen umgås hon men lite folk som inte jag gillar riktigt. men ska aif bli jätte kul att träffa henne så det ser jag framimot :) 

en suuper gammal bild på mej och emilia ,skolavslutningen i 7:an tror jag. 
 

och en URGAMMAL film som vi spelade in för typ 2 årsen xD
om ni undrar varför vi skriver på slutet är det för att våra killkompisar kastar vattenballonger på oss xD
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0