i looove the sun !!

fyfan vad det är härligt ute , har suttit här på min ballkong sen typ 2. as skön!

skulle ha följt med lollo till v-ås , men sen var det nån liten fjortis som skúlle med ist. så jag ska va med carro hanna och sofie ist :) vi ska dra ner på fritids och loda ilte :) 

sitter och tänker lite på min gammla kompis josse , trodde ett tag att jag skulle kunna glömma henne, men det går verkligen inte och jag vill verkligen inte. så många gånger jag gråtit för att jag saknar henne så mycket ,  så många gånger jag tänker tillbaka hur jag kunde ha bettet mej bättre. en sak har jag lärt mej , att man ska tänka efter innan man öppnar munnen., för vips så kan en av de viktigast personena i ens liv bara försvinna på några sekunder. jag har inte pratat eller hört nått från henne sen förra sommaren, jag kommer i håg det sista sms hon skrev till mej då vi fortfarande va vänner , " jag ska flytta .." jag kommer ihåg vilken panik jag fick och ringde henne säkert 10 ggr , men hon svarade inte. efter de han jag bara fått sms där dt står att hon inte vill han nåt med mej att göra. ca. 1 månad efter att vi blev osams så fick jag ett sms där det stog " i miss you:/" och jag tror faktiskt inte att jag har varit så glad som jag var den dagen, vi bestämmde att vi skulle träffas och prata ut men självklart förstörde jag de genom att glömma bort de. Jag saknar josse otroligt mycker och kommer aldrig ge upp hoppet på att hon nångång kommer förlåta mej, jag skulle göra allt jag kan för att få henne tillbaka. </3


vackraste josse </3

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0