internet krångel

sorry för dålig uppdatering , mitt internet har inte funkat fören nu. men nu är jag igång  igen :) sitter och kollar på the shining. såg den för längesen och då tyckte jag att den var riktigt läskig , men nu tcker jag bara den är RIKTIGT långtråkig. Har redan lyckats somna 2 ggr , och jag har inte ens sett hava filmen än xD.

ska försöka göra klart lite uppgifter sen innan jag går och lägger mej , det är väldigt mycket iskolan just nu så måste verkligen focusera på det nu den sista månaden vi har kvar nu innan sommarlovet. Gud så skönt det ska bli i 2:an ! då vi får välja inriktning. ser framimot det :) och även vår lilla tripp till italien med italienska gruppen , fyfan vad kul det ska bli ;D 

idag på matte lektionen fick jag och jessica för oss att vi skulle kör bil, och det gjorde vi oxå :P.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0