JAG ÄR INTE WB DESSIE!!

omg sååå wb om rösten är gone:
OMG ! shiiit va wb dessie du är bruden.. inte undra på att du kommenterar i varenda jävla inlägg i hennes blogg att hon är fin. haha TÖNT! det är inte status att gilla eller låtsas va kompis med henne lilla gumman

Anonym om wannabe dessie ?:
håller med. du försöker och försöker så hårt bli som henne. sluta upp din wannabe :)

:D!  om wannabe dessie ?:
Haha ni e ju typ identiska på bilden -.-'

__________________________________________

om ni som har kommenterat ser det här får ni gärna berätta för mej varför jag är så jävla wb henne , för jag vet då ingenting som jag härmar henne med ! 
 
till den sista kommentaren , är det nån gång vi är identiska så äre på denna bild !


ser ni inte likheten ? ;)
3 kommentarer
Postat av: mändi

jaaa faktiskt! :-)

2009-04-23 @ 20:12:29
URL: http://s
Postat av: fridaöaäa

hahah ser den

2009-04-24 @ 11:39:36
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: s

om du klankar ner på dessie för hon var fjortis en gång i tiden,Du är ju likadan!:D

2010-09-11 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0