lugn fredag , troligtvis

god morgon , vaknade för ett tagsen och har hunnit käka frulle , duschat och kletat in mej med brun utan sol. jag och mamma ska sätta oss och beställa lite kläder och sånt från lite kataloger nu :) kväll blir  det nog till att ta det lugnt ännu en dag. eller om carro känner sej bättre ska jag nog dra till henne :) man fick dissen av lollo iaf xD hon ska på 18 års fest i v-ås ( fusk).

jag skrev för ett tagsen att jag var lite av en hårdrocksbrud förut , tyvärr hittar jag inga ler bilder från den tiden , tror jag har raderar alla för att jag skämmdes så mycket xD

här hittar ni inlägget om de
http://adiinaaa.blogg.se/2009/april/min-bror-ar-grym.html


nej nu tycker att att mina sjuklingar nadja & carro ska bli friska så dom kan va med mej !! :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0