så mycket hat ..

Det jag hatar mest här i världen är hur dom behandlar djur i kina och korea. Jag blir så arg att jag bar har lust att åka ner dit och döda dom allihop !

Det är otroligt hemska bilder och klipp så har du bra spyreflexer så bör du inte kolla.
 
jag mår illa och blir grymt arg över att se sånt här , men ändå tycker jag att man ska se på sånt här för att få reda på hur folk verkligen behandlar djur där nere. och inte blunda för verkligeheten. Hur kan man var så kall och döda och tortera ett lite försvarslöst djur?

och det finns otroligt hemska videos när dom torterar hundar och katter bara för nöjets skull, vad är det som är så kul att se ett djur lida och få ont ?

Fyfan för dom äckliga kineserna som gör det här mot djur , hoppas dom dör en hemsk död.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0