sorry

Har varit riktigt dålig på att uppdatera nu senaste dagarna , andlendingen är för att jag har umgåtts med mina kompisar helatiden och inte har haft nån dator i närheten.

men nu ska jag försöka komma igång igen , kan hända att det inte blir så jätte mycket uppdatering nu på dom dagarna jag har kvar på lovet men ska iaf försöka :)

i tisdags blev det taco kväll hos lollo med diddi lollo och carro :) sen chillade vi där helakvällen och jag och diddi drog ner till alfa ett tag också för att möta upp en person. sen soc jag hos lollo och följde med henne till skolan dagen efter. det var faktiskt ganska kul och se massa gammla kompisar där :) och för er som inte vet är det min gammla skola. träffade även min bror i matsalen och han skämmde ju ut mej reält ! han stog i matkön och jag en bit bort så ropade jag lite diskret så skriker han tillbaka ADIIIIINAAAAA , DÄR ÄR MIN SYSTER!!! as högt och alla glor på mej... haha fast söt är han.

nu ska jag käka frulle , hörs !


KOLLA MIN ÖGONBRYN:O:O:O hur fan kunde jag gå ut sådär? typ 2-3 årsen.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0