trailertrash

igår bestämmde jag lollo och nadja oss för att sova i lollos husvagn så hann inte med att blogga nå mer igår. iaf så kom Råberg toufik billy roffe och oliver till oss sen , så vi satt där allihopa och trängdes i husvagnen. sen kom min lilla carro oxå :) vi satt och tjabblade om lite allt möjligt och så körde vi jag har aldrig och S eller K . Det var kul faktiskt :) Har en video på när råberg sjunger " jag kan inte få upp min cocosnöt " så ska lägga upp en sen. har suttit och skrattat åt den hela dagen xD.

ska strax lägga upp alla bilder från igår och i fredags :)


i love you <3
1 kommentarer
Postat av: Jen

ha en bra dag :)

2009-04-13 @ 17:58:45
URL: http://littledessert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0