things you don't know about me...


  • Jag hatar mjölk.  kan bara dricka mjölk ifall jag dricker det till tex oboy eller nått , aldrig ren mjölk , ursh fy och blä!
  • Jag har rökt i 3 år. väldigt dålig vana , men har försökt slutat men har inte riktigt viljan till det så jag börjar alltid igen.
  • är som dr. phil till mina vänner. mina närmaste vänner ringer ofta mej när dom har problem osv. kan var för att jag är väldigt bra på att lyssna och ger ofta bra råd om vad dom ska göra. Är speciellt bra på carro & hennes killprobem, jag har alltid rätt !
3 kommentarer
Postat av: L *

söt blogg :)

2009-04-29 @ 01:44:05
URL: http://faancyface.blogg.se/
Postat av: sophie

du är precis som mig, jag hatar också mjölk, fast inte till oboy :)

2009-04-30 @ 00:11:55
URL: http://sophielinn.blogg.se/
Postat av: Sofie Törre

Då var vi 2 om det där med doktor phil ;P hehehhe

2009-05-02 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0