wannabe dessie ?


fick en anonym kommentar nyss som löd så här :

omg sååå wb om rösten är gone:
OMG ! shiiit va wb dessie du är bruden.. inte undra på att du kommenterar i varenda jävla inlägg i hennes blogg att hon är fin. haha TÖNT! det är inte status att gilla eller låtsas va kompis med henne lilla gumman

snälla nån ,  jag ? wannabe dessie? nej , nej och åter nej. så bara för att man tycker att nån är fin så är man wb den personen ? lilla lilla vän , är det nån som är tönt här så är det du ! :) eftersom att du är anonym så betyder det bara att du inte kan stå för vad du tycker. Och det där men låsas att jag är kompis med henne , vart fick du de i från undrar jag då? känner inte henne , har aldrig träffat henne vet inte ens vem hon är. de ända jag vet om henne är de hon skriver på bloggen , så jag låsas knappast att jag känner henne.   

så du kan hoppa och skita ! :)

5 kommentarer
Postat av: :D!

Haha ni e ju typ identiska på bilden -.-'

2009-04-22 @ 15:05:24
URL: http://redtube.blogg.se/
Postat av: A´

fint namn du har bruden ;)

2009-04-22 @ 15:14:19
URL: http://moxtrez.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med. du försöker och försöker så hårt bli som henne. sluta upp din wannabe :)

2009-04-22 @ 15:37:43
Postat av: J

Vad är det för jävla bullshit dom har kommenterat?!! :S Lyssna inte på dom adina , helt sjukt förfan! :S Jag älskar dig! :* <3

2009-04-22 @ 16:06:55
Postat av: adina

svar till J ( josse) : haha ja man kan ju undra xD nej jag gör inte de , alla är så avensjuka bara , och det vet jag :P älskardig :*<3

2009-04-22 @ 16:14:38
URL: http://adiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0