skönhets ikoner


Pamela Anderson
tänk så mkt smink och photoshop kan göra ? Pamela Anderson ser ju ut som en tant utan smink:S det är inte många kändisar som är så vackra som dom framstår sej att var. Har alltid tyckt att pamela varit skit snygg , men ser jag den här bilden så ångrar jag mej snabbt. inte för att jag tycker att hon är ful osminkad utan för att hon är otroligt fin på alla bilder som visas i tidningar osv och sen när man får se en bild på henne utan all photoshop retuschering och smink så ser hon absolut inte ut så som man trodde.

dom flesta ungdomar försöker eller vill se ut som alla dessa skönhets ikoner , men egentligen är dom bara "påhittade" skulle man kunna säga. det är inte många alls som ser ut som vi tror, dom tar bort rynkor , finnar , pigmentsfläckar och fräknar , och dom minskar m
idjan och tar bort fettvalkar.
3 kommentarer
Postat av: PRINCESKI

ush, jag har aldrig tyckt hon e snygg.. fixad eller ofixad... :/ men trevlig blogg :)

2009-04-22 @ 17:40:40
URL: http://princeski.blogg.se/
Postat av: sannie

de är ungefär såhär. alla kan bli modeller.

bara sminka och photoshopa så blir du "vacker". och de kommer inte se ut som du gör irl.



typ.

2009-04-22 @ 17:53:59
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Itha

Sv: Tack! <3 Kollade runt på din blogg lite, du ör skitsöt! ^^ Älskar ditt hår ( :

2009-04-22 @ 17:56:02
URL: http://ithaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0