Visste du att jag..

( ) Tycker om någon
(x) Sagt nej till sex
(x) Hatat kärlek
( ) Är höjdrädd
( ) Är homosexuell
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Hamnat på sjukhus
(x) Förlorat någon jag älskade
( ) Dödat någon
(x) Skrikit hora/bög till någon
(x) Varit full
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
( ) Varit otrogen
( ) Har hatat någon som jag egentligen älskar
(/) Varit svartsjuk
(x) Har hostat blod
( ) Har hatat mina föräldrar
(x) Hatat min kropp och mitt utseende
(x) Sjunger i duschen
(x) Blivit strypt
(x) Har sett någon dö
(x) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Slängt porslin i väggen
(/) Skulle kunna dö för någon
(x) Har ett smeknamn
(x) Hållit i en orm
(x) Varit så full att jag inte kunnat gå
(x) Har slagit någon
(x) Har varit lunarnörd
(x) Drömt att jag varit död
(x) Har en fobi
( ) Har ätit kattmat
( ) Är dålig på att säga nej
(x) Avskyr matte
( ) Är vegetarian
(x) Har förlorat en nära vän
(x) Ska flytta så snabbt som möjligt( har redan gjort det ifs)
( ) Knaprar ofta alvedon
( ) Har/haft tandställning
(x) Faller nästan alltid för fel personer
(x) Hatar mjölk
(x) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
(x) Har snusat
(x) Har rökt
(x) Har tagit droger
(x) Har dansat på scen

jag har gjort/vart med om det mesta kan man säga.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0