tack raring!

emiliaa hellström om i looove fake hair !:
ooh crap jag har en sån hemma , och jag har haft sånt hår ,och jag villl inte skrämma upp dig elr nått ,men mamma fick bokstavlligen slita av mig mitt halva riktiga hår för att få ut det =S som du ser har ju inte mitt hår växt typ nått mer sedan dess :S och mina toppar blir vita och slitna på en gång man plattar det ,jag vill bara varna dig så du inte förlorar ditt tiktiga hår ,pusspådig <3

haha tack raring , du skrämmde mej inte alls!! haha ! :D men har faktiskt funderat på att sätta i håret i mitt andra löshår som jag redan har , och sen ha det som clips. vet inte riktigt om de går men får se :P fick iaf löshåret idag så de ska i på eftermiddan, nu ska jag till avesta , se ya soon !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0