beverly hills 90210

sitter och kollar ett avsnitt på bevvan just nu. en av mina favorit serier som dom flesta redan vet. imorgon dra jag och carro till falun , saknar min lilla lägenhet faktiskt, på tala om längehet så har jag hittat en etta som jag ska ringa och höra om imorgon :) Det finns en altan, det var nog de jag blev mest kär i :P , jag saknat och haft en ballkong/altan och oroat mej inför sommaren, för då MÅSTE man ju ha en balkong/altan så man kan ligga och steka lite;) men får se hur det blir med den saken:) nu ska jag iaf fortsätta och kolla på bevvan :P 

 
från gårdagen , viss är jag vell söt ? xD
1 kommentarer
Postat av: ewe

ja oj, har inte vart inne ¨på bloggen på ett tag nu ;D

de kanske vi kan.. om vi hinner :O kommer till fagersta i helgen iaf, men jobbar också haha :P

2009-02-25 @ 11:46:17
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0