beverly hills 90210

råkade somna vid 5 tiden och vaknade igen vid 7 pga av att carro ringde. sen har jag bara legat och kollat på beverly hills 90210, vilken soffpotatis jag är. som ni ser  har jag inte orka ladda upp nå bilder än, dom får komma i morgon. Alltid lika seg på sånt. fick även ett lite trevligt samtal av kära jessica , först snackade vi lite skit som vanilgt sen lät det ungefär så här:

J- adina, jag tror jag måste spy.
A- va?
J- jag måste spy!
A- seriöst?
J- jaa, lägg på nu , lägg på.
A- öhh, okej...

haha , sen får man ett sms om att hon spydde upp hela veckans mat , lite mysigt tkr jag xD

här får ni iaf ett litet smakprov från lördagen :P



Sovgott alla , nu väntar sängen på mej !

1 kommentarer
Postat av: jessica

hehe ja att spy med dig i telefon börjar bli en vana nu vännen..hehe im so sorry!!

2009-02-03 @ 12:06:08
URL: http://brattsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0