Lite bakgrund om mina bästa vänner del 1

carro och lollo
Det finns ingen människa som jag har skrattat så mkt med som med min sötnos carro , hon kan verkligen få mej att skratta så jag gråter.

har dansar carro med .. ja trosor på huvudet ! xD ( dåligt kvalite)



Jag har kännt dom i 9 år och vi har vart nästan varje dag sen dagen vi träffades vilket var när caro gick i 1:an , lollo på lekis och jag i 2:an. det är otroligt roligt att tänka tillbaka på den dagen vi träffades för allra första gången , jag minns den som det vore i går.
det var sommar och jag var ute och lekt i lekparken vid apollo, carro lollo och josse lika så. jag började va med carro och lollo och josse  , sen började vi bråka med varanndra och jag kommer till och med ihåg att lollo hade rosa prasselbyxor på sej xD , fast det är nog nånting jag aldrig glömmer , lollo hade nämligen en beundrare och han jagade henne helatiden , och sen sprang hon upp till ruchekanan och skulle åka ner, och då sprack henne byxor ända ner till knäna och killen som var lite små kär i henne sprang efter och ville se.. 

ända sen dag 1 har vi vart som klisterlappar på varanndra , och vi kommer nog aldrig att tröttna på varanndra heller. Jag lollo och carro, det har vart så och kommer förhoppningsviss alltid vara så.

dom är otroligt olika varanndra , carro är mer busig och lollo är lite mer seriös. Carro har alltid varit en "fittunge" som vi säger i fagersta , tex brukade lollo bygga en iglo på deras gård på vintrarna och den skulle alltid var perfekt och hon slet verkligen hårt med dom, och carro var den som alltid kom och förstörde den i slutändan.

saker som vi gjort när vi var små kan jag sitta och skratta åt en hel dag.. tex. så brukade vi alltid lek fixat, det gick ett program på svt förut som hette fixat och vi härmade alltid dom , tex en dag fick vi för oss att bygga en lådbil och det gick ju inte precis så bra .... xD På sommrarna brukade vi alltid gå upp på deras garagetak och hjula , göra handvolter och fika , haha och deras föräldrar var ju inte så glad och det kan jag förstå nu. Ja vi har gjort så himla mycket hyss när vi var små så man skulle kunna skriva en bok lika tjock som bibeln.  

Lollo och carro är för mej det bästa som finns, utan dom hade jag inte varit personen jag är idag.



----------------------------------------------------------------------------------------------------

Josse
En kompis som har betytt otroligt mycket för mej, kännt henne sen 2:an , dagen jag träffade carro och lollo. Josse var också med oss sen dag 1 men hon och jag var inte lika tajta eftersom vi alltid bråkade om carro och lollo , men det var i 7:an som vi började sluta hata varanndra och blev otroligt bra kompisar men tyvärr sa hon upp kontakten med mej förra sommaren , andledning har jag ärligtalat inte riktigt förstått . Men jag är iaf glad över dom åren hon har vart en av mina bästa vänner. Hon är en otroligt fin människa , både på insidan och utsidan. Hon kan göra en glad bara av att le, och det är en kompis som jag räknar som en av mina bästa kompisar även om hon kanske inte gör det med mej.

jag saknar henne grymt mycket och hoppas fortfarande att hon en dag ska ringa och säga att hon vill ha tillbaka kontakten med mej, Och jag kommer nog adrig sluta hoppas heller.





 Jag gör resten imorgon och där kommer bla. HH , HG , Sofie och några till upp :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0