dålig uppdatering

pga min dator som är sjukskriven(virus) så har jag inte kunnat uppdatera nått , men så fort min låsas pappa fixat den så kommer jag igång igen.

kort uppdatering om vad som gjorts,

fredag: slutade skolan åkte till borlänge och mötte upp carro och julia och shoppade lite på kupolen. sen när vi kom hem umgicks jag med carro och nadja och inte mkt mer hände den kvällen.

lördag: först var det planerat att jag carro och julia skulle dra till norberg, men jag sket i de och tänkte dra till v-ås med nadja ist, men vi missade tåget så jag nadja och diddi drog hem till diddi. sen vid 12 tiden drog jag och nadja ut och åkte bil med jonte , sen  åkte jag hem och sov:)

och nu ska jag till carro :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0