grattis på 16 årsdagen bästavän!

idag fyller carro 16 år , så ett stort grattis till henne ! :D




Gårdagen var väldigt rolig :) kul och se lite ansikten som man inte sett på länge.

Först drog jag och carro ner på stan och handlade käk och allt, sen drog vi hem och fixad i ordning käket och sen skulle vi fixa oss men då försvann elen och det var bara en halvtimme kvar tills alla skulle komma , men som tur började elen att funka efter ett tag.

här kommer lite bilder oxå :)

Carro :D

elin hanna G och carro


tjejorna :)

lollo med tårtorna :)

ett försök till ett gruppfoto, men hälften saknas för dom vill inte vara med:(

diddi & jag

carro, sofie, diddi, jag och nadja

carro sofie diddi elin och jag

sofie :D

carro

hahaha ingen ville äta upp tårtan så då fick sofie den i ansiktet ist :P

fina tårtor som vi bakade själva, eller vi kan ju låsas det iaf.

diddi och nadja<3

sofie jag och lollo

hanna G hanna H och elin

tjejorna :)

jag och sofie

diddi :)

Hanna H :)


elin



jag xD

jag och nadja

nadja jag och diddi

igen :P

carro och nadja

diddi och sofie

diddi och jag head banga lite :P


En video på mej och lollo när vi ska sjunga för carro :P nadja filmar.


tack alla brudar för en rolig och trevlig kväll ! :) <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0