Lite bakgrund om mina bästa vänner del 2

Sofie( till höger)


jag och sofie har kännt varandra ganska länge , man aldrig vart bra kompisar, vi har mest bara bråkat. Men under dom senaste 1-2 åren har vi blivit mer och mer bra kompisar. Hon är en otroligt rolig människa och bjuder ofta på sej själv , och det gillar vi !
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hanna grufman & hanna hietala




hanna grufman lärde jag känna genom carro och lollo , kommer inte riktigt ihåg hur vi lärde känna varanndra men det var nångång under 4-5:an tror jag. HG , som vi kallar henne är en riktigt söt tjej. Jag har inte så jätte mycket kontakt med henne nu efter att jag flyttat vilket jag tycker är synd med tanke på hur nära kompisar vi har vart.




Hanna hietala har jag kännt så länge jag kan minnas, och vi har alltid råkat illa ut när vi vart tsm, vi lyckades alltid!
tex. snattade vi glass när vi var små och så kom personalen på ica på oss så vi började springa pch gömde oss i en trappuppgång i ca. 1 timme. Och en dag fick vi oxå för oss att sno ett hund koppel till en hund som vi brukade gå ut och gå med, och visst, personalen kom inte på oss men det gjorde därimot våra föräldrar...
har inte så mycket kontakt med HH heller , men hoppas på förbättring! Saknar denna bruden grymt mycket.

-------------------------------------------------------------------------------------
jessica " barbie"
jessica träffade jag först gången när jag började i skolan här i falun och vi lärde känna varanndra genom våra rök pauser kan man säga. 


Jessica är nog den gladaste personen jag känner , hon kan verkligen få en på toppen humör. Känns som att jag har kännt henne hela mitt liv fast vi bara kännt varandra i ett halv år. Vi tänker väldigt lika och det märks då vi hur många gånger som helst gjort saker samtidigt utan att ens vetat om det , tex så satt vi i klass rummet en dag och båda sköt ut stolen och stälde datorn på bordet exakt sammtidigt och vår lärare kollade på oss som om i vore dumma i huvet xD. Det är hur lätt som helst att prata med jessica och hon betyder väldigt mycket för mej.
------------------------------------------------------------------------------------------------
 Caroline andersson, Deniz Kilickiran , Ronja Östlin och co. är oxå väldigt bra kompisar som kanske dyker upp här i bloggen ibland.


2 kommentarer
Postat av: jessica

Du betyder Ur mycket för mig med hjärtat, fast det vet du redan. Du är alltid den jag pratar med allt om, och vi har inte kännt varandra i bara ett halv år, jag är övertygad om att vi har kännt varandra i ett annat liv eller något :)



Föresten stumpan, om du vill ha mer läsare till din blogg bli medlem på den här sidan http://www.viraltrafik.se/?brattsell, jag har fått massa mer läsare prg av de!!!

2009-02-10 @ 12:56:36
URL: http://brattsell.blogg.se/
Postat av: HannaH

haha ja vi lyckas alltid hörru! :D jävla snorunger ;*

jag saknar dig fett mycket, måste börja ses mera babe! <3

2009-04-24 @ 13:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0