Lördagens bilder !

efter skolan gick jag hem , gjorde lite mat och sen la jag mej på soffa i några minuter och slumrade till , vaknade av att jessica ringde och nu sitter jag här och gör lite läxor.

Lördagen: Jag och lollo drog upp till lokalen vid 3 tiden och började fixa i ordning oss och ställa undan stolar och bord. Sen kom det folk runt 7-8 tiden och efter det strömmade det in folk, även objudna. Tycker det var riktigt respektlös av vissa som inte ens kännde lollo och bara kom dit och tjafsade. Get a life bitches ! Sen vid 1 tiden kom det några falubo och självklart så stängdess festen just då dom kom, så jag sofie och faluborna drog hem till henne och softade ist, sen kom även carro dit och dom åkte hem runt 4 och då gick jag och carro hem till henne och sov.

nu kommer alla efterlängtade bilder ! :D


Lollo var otroligt fin i sin nya klänning

bruuuuudar

jag och lollo

lollo

Maggie och Sophie

Nike och sofie

Lollo Monica(deras mamma) och carro

Carro och jag

Sophie, lovisa och jag

Sophie lovisa och jag

Samme ibbe och jocke

jag och michael



Joel däckade innan folk ens bilivt fulla xD

jag carro och sofie

Folk

folk

micke och jasmin

folk

folk

carro och jag

lollo michael och johanna

sofie och nån
'
Nadja ewe diddi

sofie och jag

sofie nadja carro och nån

carro

nån, nike, martina, johanna, lina, ronja och billy
'
mikey och råberg

omar och martina

lollo jag sofie och nadja

Och tack alla för en trevlig dag :)
3 kommentarer
Postat av: osccar

shit vad fin lollo var. du med :)

2009-02-04 @ 15:03:30
URL: http://theosccar.blogg.se/
Postat av: osccar

sv; ja det var det verkligen. jag mår bra är så jävla trött bara. hur är det själv? puss

2009-02-04 @ 22:50:21
URL: http://theosccar.blogg.se/
Postat av: osccar

sv; yes i do. du bor i falun va:)?

2009-02-05 @ 13:42:27
URL: http://theosccar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0