Torsdag

dålig uppdatering nu pga att jag har väldigt mkt skolarbeten att göra. I morgon har vi redovisning på de vi har gjort under projektveckorna så efter de blir det förhoppningsvis mkt lugnare. ja .. jag har inte gjort nå mkt alls denna vecka , har med bara sovit och pluggat. Imorgon var det planderat att carro och kanske nån/några till men det är inte helt säkert än. Carro mår inte toppen just nu så får hoppas att hon mår bättre imorgon så hon kan komma hit :)

Nu ska skriva klart det sista jag har att göra inom projektet sen ska jag kolla på 90210 , äta och sen ska jag sova.


En bild från sbn i november eller september tror jag det va , rätt så längesen faktiskt :P
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0