Kryssnings dags!

sitter och lyssnar på en massa fina låtar just nu , inte det bästa när man känner sej som jag gör just nu. Känner mej otroligt sviken av en som brukar vara min närmsta vän. lyssnar man på såna låtar som jag gör just nu så blir man så blödig, ska sätta på nån house låt ist så jag kan peppa inför kryssningen som jag ska på på lördag =)!
Drar ut på Östersjön med mina kära vänner Josse och Daniel, vilket drag det kommer bli! Lite komiskt också att vi träffade daniel för exakt 6 månader sen imorgon, på just Östersjön ;P! Så Daniel och jag har bestämt att vi ska fira det med att göra alla halvdant!( eftersom det är ett halvår sen) så halva drinkar , halv cigg och vill man ligga får man göra det halvdant! dock tror jag inte det kommer hålla, är alledes för snål för att kasta bort en halv drink och en halv cigg:P
Här är lite bilder från sist vi var på kryssning, 8 april =)
när den här bilden togs så var jag förmodligen i fyllecellen, kommer inte ihåg faktiskt.
och här är andledningen till att jag hamna i fyllecellen, haha nej faktiskt så var anledningen inte fylla.
kungar av kareoken var vi iaf! och vi strävar efter det denna gång också ;P
nej nu är det sängen för min del, har 1000 saker att göra imorgon!
1 kommentarer
Postat av: evve

nice :D

2010-10-08 @ 15:00:27
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0