Lite uppdatering om vad som hänt senaste tiden!

Orkar inte skriva nått mils långt inlägg eftersom det har hänt en hel del sen jag uppdaterade sist (vilket var i slutet på 2010).
- Jag tog studenten förra sommaren!! jäkar vad skönt det känndes! samma dag kom mamma och pappa upp till borlänge för att hämta hem alla min grejer tillbaka till Fagersta. har faktiskt inte varit i varken Falun eller Borlänge sen jag tod studenten.


- Jag fann kärleken:)
träffade Christian juldagen 2010 och vi bev tillsammans 22/1-11, och i Februari i år flyttade jag till han i köping :)



- Började umgås med Nadja under sommaren 2011, en gammal barndomskompis jag inte pratat med under hela tonåren.
det blev en he del festande under den sommaren.


- För en månadsen fick jag hem en liten amstaff valp som heter Milo:)

- Blev gudmor till Christians systers son Pelle!:)


Det var vell dom största grejerna som har hänt senaste tiden, dyker säkert upp ett till sånt här inlägg nångång :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0