GOD JUL

vaknade 9 i morse av att min lillasyster ropade i mitt öra , " ADINAAAAA vakna , det är julafton!" . Så jag steg upp och började fixa i ordning mej , sen kom släkten och vi åt god mat och spelade lite spel. och sen blev det jul klappar såklart :) och nu är jag helt slut av all mat jag ätit så skulle kunna somna nu faktiskt, men det får jag tydligen inte för min syster som kommer in varannan sekund och skriker på mej.

Jag är grymt taggad för mellandagsrean, ska shoppa för hela slanten ! sen måste jag verkligen hitta en nyårsklänning för det börjar bli lite kris nu. Jag är inte riktigt säker på vad som händer på nyår , det ändras lite från dag till dag men jag känner på mej att det kommer bli grymt kul vad jag än gör :D





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0