RÖÖJ!

okej , nu var det vääääldigt längesen jag skrev nått här i bloggen. Den har varit sjukt mkt med skolan så har inte haft tid. men nu närmar sej jullovet och jag ska börja uppdatera oftare :)

Igår fyllde jag år fast det känndes absolut inte som de, att sitta hemma i sin ensamhet kanske inte är det roligaste man kan göra på sin födelsedag, men fick iaf många gulliga grattis sms:) Min födelsedag firas med röj på fredag , gud så jag ser framimot de :) fast synd bara att jessica och co. inte kommer :(

imorgon far jag hem till fagersta och har massor att göra inför fredag ,carro ska komma hem till mej för att hjälpa mej lite, är hon inte för söt ? 

nej, nu ska jag ta min kvälls cigg och sen ska jag sova. seeeeeeeees :D 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0