90210

har kollat på 90210 the next generation hela kvällen nu , vilken soffpotatis jag är. Serien är hur bra som helst , ni kanske kommer ihåg beverly hills 90210 ? en gammal serie som ofta gick på tv förut , det är som en ny verision av den :) riiiiiktigt bra. 

bästa bästa !



imorgon måste jag verkligen komma upp i tid , kom försent till skolan idag som alltid och min lärare är inte speciellt glad över det , så måste skärpa mej nu. Sen ska jag även försöka trappa ner lite med ciggareterna , på nyår blir det till att sluta HELT , fast det har jag sagt varje nyår men denna gång ska jag lyckas för man vill ju inte bli som denna man neranför !
 

Fimpa röken , behåll glöden ! ;D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0