dålig uppdatering!

Har haft fullt upp i helgen , och igår var jag bara för trött för att blogga. min helg har iaf varit väldigt rolig:)


fredag: Det blev mkt tjafs om vart vi skulle vara osv. men tillslut så bestämde vi oss för att åka till norberg till jazmin, det blev jag carro och lollo. när vi kom dit så var det HELT dött , men det fixade vi såklart ;D vi drog upp folk från soffan och började dansa. kul var det :) Och jag och carro var dom ända som hade klätt ut sej :P , inte för att det var nån halloweenfest men vi ville värkligen klä ut oss eftersom det var halloween ;D

sen lite senare började det spåra ut lite för lollo , för mkt alkohol xD . så hon fick försej att hon skulle "ut och ta luft" , men ist började hon gå mot fagersta ( vilket är typ 1 mil från fagersta)Och jag och carro hade ingen aning om var hon tog vägen så då var det nån snäll kille som åkte ut med bilen och letade efter henne , och efter ett tag så hittade dom henne som tur va . sen när lollo kom tillbaka till jazmin så åkte vi hem på en gång för lollo hade vurpat ett antal ggr och gjort illa armen , smartskalle... iaf så sov jag hos carro sen :)

Lördag: vi bestämde oss för att gå på yttligare en halloweenfest men denna gång i hedkärra. när vi kom dit så kännde jag mej inte alls party sugen , men det fixade lollo ;D haha , carro åkte tyvärr hem tidigt , eller tidigt och tidigt , ungefär vid 1 tiden medans jag och lollo åkte hem kl 4- halv 5. även denna dagen spårade det ur för lollo , haha , riktig partypingla dedär ;D vi åkte hem till elma och sov och vaknade vid halv 10 av att rummet var som en bastu. ursh , jag gick hem till pappa och la mej i sängen och sov fram till 2.

söndag : Vid 6 tiden for jag till falun :) och direkt när jag kom hem så satt jag mej och kollade på andra avenyn , älskar det verkligen!!

Måndag : skolan idag då , inte så mkt pluggande idag , eller inget alls faktiskt , jag carro och matilda satt och kollade på film heladagen , gud så skönt.
 
senare på kvällen , 10 tiden ungefär så började brandalarmet tjuta som in i helvete ! och jag var precis på väg att hoppa in i dushen då , så jag kastade på mej kläderna och ringde mamma xD , och sen gick jag ut utanför och där stog dom flesta som bor i det här huset då . Det hade typ börjat brinna eller nått i en lägenhet mittimot mej , så jag fick stå utanför fram till 12 på natten , jätte kul när man skulle upp till skolan och så dagen efter -_- .

nej nu ska jag ta på en film och fixa lite kvällsmat :) nattinatti :)
 
Ps. Bilder från helgen lägger jag ut imorgon :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0