...........

VÄLDIGT dålig uppdatering , men han värkligen inte haft nån ork till att blogga. hela onsdag och torsdag var jag hemma och var sjuk.. och idag tvingade jag mej själv till skolan. Och bra var det , har varit väldigt nere denhär veckan  och behövde en liten jessica som gör livet roligare , hon får mej att glömma allt jag går och tänker på , tack vännen för att du är såååååå bäst ! :D

Har även träffat carro idag och pratat ut lite om saker och ting. så nu är allt bra igen :) iaf mellan oss , vilken är dt ända jag  verkligen bryr mej om. Alla andra skit jag i just nu , bara jag har min caroline så är jag glad :)

imorgon ska jag till far min och umgås lite med han , sen ska jag va med carro , ronja , nike och resten av allt härligt folk :D kul kul.

Nu är det sängen som gäller , sov gott allihopa :)
 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0