fest

Jag har nyss kommit hem , och har festat lite idag . vi var först hos carro och lollos syster sandra. vi sjöng litre kareoke och drack lakrits shots :) sen drog vi vidare till ringvägen på lite efter fest och nu är jag hemma igen .

har verkligen inte haft nån ork att lägga upp bilderna från förra helgen , men det kommer nog upp här på bloggen på söndag :) kommer inte kunna ladda upp imorgon för då blir det fullt upp , jag carro och kanske lollo åker till falun då, sen ska vi styra upp en fest hos mej så hör av er om ni har lust att honka på :)  

mammas kompis sitter och säger att jag ska skriva att han är sveriges bästa innebany spelare , så då gör ja vell de :P .

godnatt / adina

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0