igår

Igår vid 2 på natten ringde carro mej, dom va hos nå killar och ville att jag skulle komma dit. Och dom bodde bara ett hus ifrån mej så jag gick dit:) Kul var det , Vi spelade straffpoker och lite annat. vid 5-6 på morgonen drog lollo , nadja och sofie hem men jag och carro stannade kvar. Jag och carro satt typ och garvade åt ingenting , vi var så jävla trötta. Sen vid 7 gick jag och carro hem och sov. Så snacka om att man är trött nu , har inte sovit mer än 3-4 timmar.

kl 18 åker jag hem till falun. Den här helgen har gått så himla snabbt , eller alla helger gör det nu för tiden. Vill inte åka hem än , lust att bara stanna kvar här den här veckan, men måste ju till skolan så det går ju inte.

saknar faktiskt fagersta , eller inte själva staden men alla nära och kära man har här, har inte ens träffat eller hört nått av hälften av dom jag brukade umgås med innan jag flyttade till falun. Men då ser man ju vilka som är mina riktiga vänner , känner mej besviken på väldigt många faktiskt...





lollo carro och jag på skolavslutningen
jag är glad att jag har er tjejer <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0