städ dax

Nu är jag hemma i min lilla lägenhet , kom hem för ca en halv timme sen . Ursh vilken dryg dag det har varit , jag stannade kvar i skolan och redovisade , jessica och carro tvingade mej och ville jag inte börja tjasa med jessica för då skulle man vell fått en gaffel i armen xD haha ( en liten sak jag fick höra att jessica gjort förut, stackars carro xD ) .

Nu är det dax för mej att städa här hemma , ursh så det ser ut . mamma kommer hit på fredag så måste ju visa att jag kan sköta städningen :) sen på lördag har vi lite planer på att åka upp några stycken från fagersta till falun och festa , och hoppas även att borlänge brudarna tittar förbi :) riktigt härliga tjejer de ;D  

uppdaterar lite senare och så lägger jag in bilder från helgen :)
1 kommentarer
Postat av: jessicat

haha ja passa dig i matsalen, annars kanske du får en gaffel i armen :PP du är så jävla bra adina

2008-11-05 @ 23:32:12
URL: http://brattsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0