ändrade planer

Åhh vad sökn det är att vara hemma i fagersta:)

idag har jag värlkigt haft fullt upp hela dagen , dagen började med att jag kom till skolan kl 10 , så fortsatte jag jobba på mitt mode kollage som vi håller på med , sen 2 timmar innan vi ska redovisa de fick jag reda på att jag gjort helt fel. så jag började jobba som en idiot och hade även ett arbete som också skulle redovisas idag som jag inte riktigt var klar med .men otroligt nog så hann jag klart med båda två , och RIKTIGT stolt är jag :) sen när jag slutade så möte jag upp mamma på stan och shoppade lite , blev två linnen från gina tricot , solpuder , mascara, brun utansol och ögonskugga från H&M och imorgon dra jag och carro till kupolen innan vi åker till falun och där ska jag inhandla ett par skor och nått festlinne :) 

Sen har det också blivit ändrade planer inför morgon , blir inget halloweenparty , utan blir förfest hos mej med carrox2 jessica och deras kompisar , sen dra vi vidare på fest :)

                                                                              
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0