Fritids

varit i skolan idag och jag carro och jessica har skrivit massa om syntetsfibrer. slutade vid 3 och då pallrade jag mej till bussen. kom hem till fagersta vid 6 och då drog jag först en sväng till mormor sen ner på fritids för att kolla vilka som hänger där detta år ;D. självklart var det skit tråkigt, precis som vanligt. Men hann iaf träffa HH som jag saknar nått så otroligt !

och nu sitter jag här redo för sängen :) ska upp i tid imorgon så jag hinner packa med allt jag ska ha med till falun, plus handla massa mat.

tror inte att jag hinner skriva nått imorgon , jag och Carro har ganska mkt att göra innan festen, men får jag ett tillfälle så slänger jag in en mening :)

godnatt !


Skolan :)
jessica och emil.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0