PARTY!

super dålig uppdatering , jag vet. Det har hänt ganska mkt i mitt liv den här vecka. Kan börja med att berätta att jag är grymt besviken på en kompis , men tänker inte ta upp vad det handlar om. Orkar verkligen inte dra upp massa tråkigheter så jag berättar lite kul som ska hända istället :D.

Imorgon så åker jag hem till fagersta och ska va med min busunge carro:) Saknar att va med henne varje dag, innan jag flyttade till falun så va vi nästan varje dag och det saknar jag grymt mkt. sen tänkte vi dra till min gamla skolas fritids och kolla läget lite. sen ska vi sova hos mej. På morgonen tar vi bussen till falun :) där ska vi ut och käka sen vidare hem till mej för att fixa i ordning oss och förfestar lite. lite senare på kvällen dra vi till borlänge på lokalfest med jessica, carro och deras kompisar:) Det ska bli skit kul .

Och jag ska försöka uppdatera mer .

adina
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0