VÄLDIGT dålig uppdatering

oj oj oj ... nu var det längesen jag skrev nått. har värkligen haft fullt upp .

igår var jag iaf hemma hos Elma med Carro och Lollo, hade lite myskväll. Det var längesen vi hade tjejkväll och det beror ju på att det har varit så mycket med flytten till falun så jag inte har hunnit spendera lika mycket tid med dom som jag brukar.

förra helgen var jag till norberg med Carro Och lollo , Det sög värkligen . vi skulle dit på fest med det var tydligen ingen fest så där stog vi utan nån skjus hem. Men lollo raggade upp nån kille som vi drog hem till , tur det annars hade vi nog frysit ihjäl. sen vi 3 ungefär drog vi hem till en person och sov , åkte hem 8:30 på morgon och alla 3 mådde piss. Så blev hem och kurera sej hela söndagen så man skulle orka upp till skolan på måndag , men blev hemma i måndag för mådde värkligen inte bra.

I tisdags tvingade jag mej upp till skolan och det blev mycket bättre när jag väl kom dit. Och i onsdags skulle jag egentligen ha åkt till Borås med klassen men blev hemma. Ist gick jag och Jessica ut och åt sen vidare hem till mej för lite skitsnack och kaffe. Sen tog vi sällskap till bussen för hon skulle hem till borlänge och jag hem till Fagersta.

Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera :)

/Adina
1 kommentarer
Postat av: A.P/Jejje

hej gumman! :)

fan vad vi saknar dig bby. hoppas att få träffa dig snart..



dax för lussecup snart? ;D



ha de bra, hoppas du trivs i skolan! lööv & miss<3333

2008-10-16 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0