5 saker du inte viste om mej




1. jag måste ha på en dator/tv när jag ska sova annars kan jag inte somna, om jag inte har en kompis med mej.

2. jag har inte nå jätte bra självförtroende som dom stora blondinbloggarna , visst jag kan tycka bra om mej själv i vissa samanhang , medans annars inte.

3. Jag var nära på att få gå om 1:an. jag fick IG i matte men har klarat upp den nu efter att jag gjorde ett prov en vecka efter avslutningen.

4. Jag är allergisk mot skaldjur. fick reda på de när jag var på sommarfestival i gbg , vilket är väldigt lång härifrån. hela min mun svälde upp och jag svimmade inne på toan. varken mamma eller pappa var med så det var lite läskigt. 2004 tror jag att det var.

5. har inte pratat med min farmor på snart 2 år. jag var jätte tight med farmor förut men sen började vi tjafsa om nått litet , kommer inte ens ihåg vad det var om. har bara träffat henne 2 ggr under 3 år.


now you know...
1 kommentarer
Postat av: Grynet - 19 år och gravid

Ja det kan vi göra :)

2009-08-05 @ 12:34:29
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0