about yesterday

jag glömde helt av att uppdatera igår .. sorry!

gick och la mej vid 11 igår så vaknade jag självmant kl 7 fast jag skulle upp vid 8 .. ska till karl-larsson gården idag med klassen så de e gansa skönt att vi inte har riktiga lektioner :) imorgon slutar jag vid 2 sen far jag hem till fagersta igen :) och på lördag ska vi fira josse eftersom sötnosen fyller 17 :) ! nu ska jag käka lite frulle och göra nån mat jag kan ha med mej i matsäck ! :) update kommer när jag är hemma :)


see ya later alligator  !
1 kommentarer
Postat av: Nadja - 17 år & mamma till Leija

I helgen hinner jag inte..

Men kanske nästa gång du kommer till fagersta? Det är ingen brådska, hör av dig när du kommer hit nästa gång. Okej? :) PUSS!

2009-08-28 @ 11:26:42
URL: http://nadja92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0