blir så otroligt arg!


gud vad arg jag blir på människor som beter sej så här! förstår mej inte på hur dessa människor tänker. man ska inte behöva gå runt och vara rädd för att bli nerslagen eller kränkt bara för att man homosexuell. jag undrar verkligen hur dom där killarna tänkte , och varför dom fick för sej att kasta sten på en helt oskyldig människa ! 


hade jag haft en kompis som var homosexuell och blev behandlad på det viset skulle jag panka vett i skallen på dom personerna , men beter sej verkligen inte sådär !

texten är tagen från gaybloggen.com , en blogg jag läser dagligen och killen verkar vara en otroligt bra människa som absolut inte förtjänar att bli behandlad på det viset !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0