klockan är bara 06.42 och jag är redan uppe??



jadu , nu är adina uppe med tuppen !
lyckades somna vid 2 och så vakande jag nu , lika bra att jag gick upp eftersom jag hbar så fruktansvärt ont i halsen , och det är allra värst nu på morgonen när jag vaknar.

ska kolla om jag kan få i mej nå mat snart , är svinhungrig och har inte ätit nått sen igår vid lunch då jg åt några skedar soppa. det funkar inte att äta nånting, jag kan ju nästan inte ens svälja mitt eget saliv. haha ursh det där lät ofresht , men ni förstår?

Grymt irriterande att jag blivit sjuk just nu! mamma hittade en resa till turkiet som går imorgon men det kan vi ju självklart inte ta nu eftersom jag mår som jag mår. TYPISKT säger jag bara !

enda fördelen med att jag är sjuk och bara ligger hemma är ju att jag får mycket mer tid till bloggen och jag har ju varit riktigt duktig på att uppdatera nu , eller hur :) ?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0