första dagen i skolan

sorry för dålig update!

Åkte till falun men mamma i morse sen hoppade jag av vid skolan och mamma strosade runt på stan. Vi fick reda lite på vad som händer under de här året och fick se våra scheman osv. sen åkte jag och mamma till ONOFF och köpte en skrot mobil( som jag ska ha sålänge nu) och en plattång. sen köpte vi lite mat ocvh sånt till lägneheten. vi har typ nyss städat hela min ruttna längehet , ordagrant! har ju inte varit här på 2 månader så allt i kylskåpet var ruttet och hela lägenheten luktade soptipp! men som tur är följde ju min kära mor med hit och hjälpte mej :) nu ligger hon helt slut och sover på min soffa.

ska ta och ringa jessica nu och höra om vad dom planerat till nollningen vi ska göra på ettorna ;) sen carro , sen josse , ja jag har ett par samtal jag ska göra :) har ju inte haft mobil på år och dar känns det som !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0