Hate it !

god morgon , eller för min del är det ond morgon! vaknade nyss av att min hals år 10 värre än i går , jag söka runt lite på google om vad det kan va för något. Antar att det är halsfluss eller köttelfeber.
 
har haft köttelfeder en gång förut och då var jag säng liggande i 3 veckor. kunde inte äta, röka eller prata. ursh vad jag hatar att blir sjuk. Brukar var små sjuk lite då och då men händer typ 1 ggn och året att jag får nått allvarligt , och då blir det verkligen allvarligt. eftersom jag har astma och kan inte äta penselin så tar det mycket längre tid för mej att blir frisk. as drygt !

ska iaf hålla mej uppe nu , eftersom jag vet att om jag somnar kommer jag bara ha mer ont.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0