Hissar!


Hissar:
solbränna - behöver jag säg mer än att det är hysteriskt snyggt att vara brun? och riktigt fult är det när man är krit vit och ser ut som man nyss stigit upp ur graven! speciellt på sommaren då mn kan göra nånting åt det ! fast sen ska man ju inte överdriva heller som varje gång jag varit  utomlands ser man pansionärer sittandes på stranden och ser sönder stekta ut ? uww..

långt hår - jag säger absolut inte att det är fult med kort hår , det beror helt på vem håret sitter på. men det mycket mycket snyggare med långt hår på dom flesta. jag personligen passar inte alls i kort hår , och trivs mycket bättre med långt. Och ett plus med långt hår är ju att man kan göra så mycket mer med det en med kort hår.


nu börjar paradise hotel så dissa får jag göra någon annan gång ! :)
1 kommentarer
Postat av: Anonym

fin bloggg! (:

2009-08-11 @ 18:03:55
URL: http://sabaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0