home again

kom typ nyss hem och är helt SLUT!

vi kom inte till örebro fören typ halv 2 i går natt sen satt vi hemma hos en kille som hette patrik och chillade lite , sen somnade vi runt 5 fast innan vi somnade så låg jag och lollo och dreglade i Patriks skolkatalog xD. vaknade i morse av att alla killar kom in i rummet som jag och lollo sov i och tände lampan och stog och skrattade. sen kollade jag på lollo och ser att dom har ritat  hennes ansikte xD. haha. Fick iaf sova denna gång , vilket jag inte fick sist vi va i Örebro , då sov jag ju på golvet med en liten kudde bara. 

Nu ska jag faktiskt vila lite , känner mej helt slut. mer update kommer om nån timme !  
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0