how to save a life

sitter och lyssnar lite på the fray - how to save a life i högtalarna. en av dom finaste låtarna om man frågar mej !

så idag var det den första riktiga skoldagen , ganska seg men vi fick sluta tidigt på nästan alla lektiones så det var rätt soft :) sen lekta vi i klassen med en såndär sak som man skriver ut lappar med klister bak (ingen aning om vad det
heter och är extremt dålig på att förklara.) sen dog den så läran blev lite småsurig.

satt upp några på min dator :P och även på mina fack där det står " blondin Adina" och "dinis" som jessica skrev åt mej , och jag var lite dummare och skrev "blond och halv dum" på hennes :D  

ska försöka ladda ner nån bra film nu , mitt internet här funkar inte så måste använda mitt mobila , och det är grisigt seg så får se om det går att ladda ner någon tills idag.


I am the DUMFAN!
1 kommentarer
Postat av: Bella

tack sötan, du är snygg varje dag din dummefan ;) <33

2009-08-25 @ 20:17:54
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0