i looove fake hair !

idag är det ju måndag , vilket betyder att paradise hotel börjar igen! :) börja klockan 00.30 så ska snart bänka mej franför tvn , ska göra lite te först :)  


det blev inge norberg idag eftersom dom skulle bort så kunde inte låna den saken , en värmetång var det jag skulle låna , en sån man har när man ska sätta i löshår. jag ska nämligen göra nailhair :) har aldrg haft de förut så får vell se hur det blir , tillbaks till saken , eftersom jag inte kunde låna den så beställde jag en egen. den kommer förhoppningsvis på onsdag , löshåret också :)




Imorgon bitti ska jag till avesta men mamma. vi ska handla lite saker som vi ska ha med oss när vi åker på fredag :) hoppas att mina kläder jag har beställt kommer imorgon också.
1 kommentarer
Postat av: emiliaa hellström

ooh crap jag har en sån hemma , och jag har haft sånt hår ,och jag villl inte skrämma upp dig elr nått ,men mamma fick bokstavlligen slita av mig mitt halva riktiga hår för att få ut det =S som du ser har ju inte mitt hår växt typ nått mer sedan dess :S och mina toppar blir vita och slitna på en gång man plattar det ,jag vill bara varna dig så du inte förlorar ditt tiktiga hår ,pusspådig <3

2009-08-11 @ 08:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0