just ja !

glömde berätta en sak som hände i örebro , när jag lollo och carro satt och väntade på tåget så såg vi tusentals människor som gick runt och såg jätte konstiga ut. inget illa menat men dom var verkligen anorlunda , tex massa tjejer & killar som hade rosa/blå/grönt hår och killar med get skägg osv. så började vi fundera lite varför vi var omringade bland tusentals av sånna människor, vi trode lixom att örebro var en stad fylld av fjortisar. men så kom vi ju på att det var pride veckan ! och förmodligen kom de flesta där i från ! :)

plus att carro sa en lite rolig sak när hon stog och smörjde in ansiktet med body lotion !
carro - har jag smegma i ansiktet?
Jag - hahahahahhaha VAA?? vet du ens vad smegma är för nått?
carro - ömm , nej?
jag - HAHAHA det är typ nå kladd som killar får på kuken när dom inte tvättar sej ordenkligt !
carro - jaha... ( sen börjar vi alla asgarva)

haha , min lilla carro är så söt när hon säger saker som hon inte vet vad det betyder , sen blir det i helt fel sammanhang !


dehär är nog den ända bilden som finns från den kvällen , blev ju en ganska lugn kväll så fick inte lust att ta opp kameran och skrika "POSA" !
3 kommentarer
Postat av: Cocoon

Svar: Jag använder inte bloglovin längre men du får gärna lägga till mig om du vill. Söt blogg :)

2009-08-05 @ 13:13:22
URL: http://cocoon.blogg.se/
Postat av: ~ DonnaBelle ~

ooh, vad roligt! haha alla åker verkligen dit nu :) vad heter ditt hotell?



Alla såg sådär skumma ut för att det var "närcon" i Örebro. Massa ungdomar från hela sverige som spelar dator eller vad de nu håller på med. Så gick de runt i skumma kläder. :P

2009-08-05 @ 14:14:14
URL: http://donnabelle.blogg.se/
Postat av: emilia

hahahaha nu fick jag mig ett gott skratt för dagen :D

2009-08-05 @ 14:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0