kissie dissar mej

fick en liten diss av kissie ...

blek och gulhårig , det är vell de jag är :) nej nu ska jag gå och grina lite för att kissie tycker så om mej!

haha nej men seriös så önskar jag att den andra lilla saken vinner , tycker bara att hela den här saken är irriterande :P speciellt när kissie sitter och dömmer folk hon inte känner. nu var ju inte de hon skrev om mej så faligt då eftersom jag vet att jag varken är gulhårig eller blek :) men nu ska ni får se här ...

nemen.. vem är detta då? lilla bleka & gulhåriga kissie va ;) oh yes it is !
payback bitch !

3 kommentarer
Postat av: Bella

JAg har röstat på dig en miljard gånger ;) Men komihåg du behöver inte söka efter kissiemjaaaoo vänner. du har ju mig PRuttan ;)

2009-08-11 @ 18:06:33
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Bella

Kolla min blogg :D

2009-08-11 @ 19:17:18
URL: http://bellablogg.blogg.se/
Postat av: sofie

jag har också röstat på dig adina :D

2009-08-11 @ 20:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0